Είμαι η Λένα και σας καλωσορίζω στο “κατάστημά” μου.
Τις περισσότερες φορές, βλέποντας κάποιος ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, υποθέτει ότι υπάρχει από πίσω μία μεγάλη και τρανή εταιρία, με εγκαταστάσεις, προσωπικό, εκθετήρια και πιθανόν πύλη με ασφάλεια….
Στην προκειμένη περίπτωση, (ίσως σας απογοητεύσω ή να σας χαροποιήσω), τα παραπάνω……. δεν ισχύουν.
Υπάρχει ένας άνθρωπος που φαντάζεται και δημιουργεί αυτά που βλέπετε. Τα φωτογραφίζει, τα φτιάχνει όταν τα παραγγείλετε, τα συσκευάζει τα πηγαίνει ταχυδρομείο για να σας τα στείλει, καλεί την κούριερ, απαντάει στα μηνύματά και στα τηλέφωνα, ανανεώνει αυτή την ιστοσελίδα , πηγαίνει στη τράπεζα, στο ΤΕΒΕ, στην εφορία, στην ΔΕΗ-ΟΤΕ κλπ, κλπ, κλπ για αυτή την επιχείρηση.
Για μιά εταιρία, όλα τα παραπάνω απαιτούν αρκετά άτομα. Κι όμως, είμαι ΕΝΑΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ άνθρωπος! ΕΓΩ!!! (εντάξει…βοηθάει και ο αντρούλης μου όταν έχει καιρό, δεν έχω παράπονο και μην τον αδικώ)
Με λίγα λόγια σε αυτή τη “μεγάλη” εταιρία κατέχω από την υψηλότερη έως τη χαμηλότερη θέση. Είμαι ένας απλός “καλλιτέχνης της καρδιάς” και όχι ο διευθύνων σύμβουλος απρόσωπης πολυεθνικής.
Το ηλεκτρονικό αυτό κατάστημα το έφτιαξα για δύο πολύ σημαντικούς λόγους.
Ο πρώτος και σημαντικότερος, για να γλιτώνουμε χρόνο, εσείς να ρωτάτε τιμές κι εγώ να απαντάω στα μηνύματα. Όταν όλα τα παραπάνω που σας περιέγραψα τα κάνω μόνη μου, το να απαντάω τα μηνύματα, και μάλιστα το καλοκαίρι στο φόρτο εργασίας, ήταν μία διαδικασία που καθυστερούσε πολύ, με αποτέλεσμα να σας ταλαιπωρώ και πολύ πιθανό, να σας εκνευρίζω. Γιατί, ίσως δεν φανταζόσασταν, ότι ένα πρόσωπο είναι τα πάντα, αλλά ίσως νομίζατε ότι μία γραμματέας απαντάει στα μηνύματα και περιμένατε άμεση απάντηση. Τώρα, λοιπόν, έχετε τα πάντα μπροστά σας, για το μόνο που με ρωτάτε είναι κάτι το οποίο δεν βρίσκετε ή δεν έχει απαντηθεί μέσα από αυτή τη σελίδα.
Ο δεύτερος λόγος είναι η σειρά προτεραιότητας. Οι παραγγελίες θα περνάνε πλέον μόνο μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (με όποιον τρόπο κι αν πληρώσετε) ωστε οι παραγγελίες να εκτελούνται κατά σειρά. Αυτό, είναι πολύ δίκαιο για τα ζευγάρια που προνοούν νωρίτερα. Πιο πριν, αυτό που συνέβαινε, ήταν, την τελευταία εβδομάδα να ψάχνετε για στέφανα κι εγώ θέλοντας να μη σας στενοχωρήσω και να σας εξυπηρετήσω, στενοχωρούσα τα ζευγάρια που είχαν παραγγείλει νωρίτερα, ακόμη κι αν ο γάμος τους ήταν αργότερα. Κάτι που ήταν άδικο.
Θα πρέπει, λοιπόν, να συνειδητοποιήσετε ότι τα πάντα είναι χειροποίητα, όπως εξήγησα παραπάνω, και θα πρέπει να φροντίσετε να κάνετε την παραγγελία σας εγκαίρως, λαμβάνοντας τους χρόνους παράδοσης που αναγράφονται. Έτσι, κι εγώ θα είμαι τυπική απέναντί σας.
Το ξέρω ότι πιθανόν να υπάρχουν πολύ έκτακτες περιπτώσεις. Δεν τις αποκλείω, μπορείτε να με καλέσετε και ευχαρίστως, αν μπορώ και βγαίνει το πρόγραμμα, να σας εξυπηρετήσω.
Θέλω να έχω προσωπική σχέση μαζί σας, το κατάστημα δεν είναι απρόσωπο, μπορείτε να με καλείτε οποτεδήποτε θέλετε, να με ρωτήσετε κάτι ή απλά αν θέλετε να με ακούσετε αν υπάρχω (ή αν είμαι καλά τέλος πάντων… ας νοιαστεί κάποιος και για μένα… μόνο για τα στεφανάκια σας νοιάζεστε 🙂
Γνωρίζω ότι θέλετε να έχετε ό,τι πιο όμορφο στο γάμο σας. Κι εγώ παντρεύτηκα κάποτε και ξέρω πώς νιώθετε. Και θέλω κι εσείς να γνωρίζετε ότι θα κάνω το καλύτερο που μπορώ για εσάς. Πραγματικά αυτό θέλω, να είστε ευτυχισμένες από εμένα. Η δουλειά μου θέλω να σας δείχνει την αγάπη μου και το μεράκι μου, όταν τη βλέπετε στις φωτογραφίες , κι αυτό θέλω και να λάβετε και στην πραγματικότητα.
Πιο ειλικρινά δεν θα μπορούσα να σας μιλήσω παρά μόνο να σας το αποδείξω με τις δημιουργίες μου.
Μη σας κουράζω άλλο, καλύτερα δείτε αυτά που μπορώ να φτιάξω για εσάς.
Καλή περιήγηση.
Λένα